áZarejestruj siŕ u nas lub te┐ zaloguj, jeÂli posiadasz ju┐ konto. 
Forum Abada KoÂcian Strona G│ˇwna

40 blach ciasta to przegi─Öcie, tego ciasta nikt nie zje, a

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Abada KoÂcian Strona G│ˇwna -> Treningi
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 759
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 9:43, 11 Kwi 2014 Temat postu: 40 blach ciasta to przegi─Öcie, tego ciasta nikt nie zje, a

Magunia :
[link widoczny dla zalogowanych]
Przepraszam,faktycznie żle wybrałam dział!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

to było do chessa * [link widoczny dla zalogowanych] Szukamy mieszkania lub pokoju do wynajęcia w okolicach Neapolu.
;/ Za┼╝ywam jedn─ů tabletk─Ö Citalu na noc (20 mg). tylko nie dostalam nowego kolczyka, a stary mi zdezynfekowala.... Aquamid jest sta┼éym wype┼éniaczem, wi─Öc mam na sta┼ée. ja tam nie wiem, moze to sprawa inwidualna, ale moja przyjaci├│┼éka ma biust 80C i nosi rozmiar 42 i na g├│rze i na dole. [link widoczny dla zalogowanych]
o si─Ö ma widz─Ö ze gaducha o wloskach )) ja by┼éam ostatnio u berendowicz i kublin i tak nawet bym tam chodzi┼éa gdyby nie te ceny... amber a by┼éas tam kiedys na dluzej???? Zaj─ůczek wsiadaj─ůc na motorek, rzuca na odchodnym:- A ja bym chcia┼é, ┼╝eby Misiu by┼é peda┼éem. Dziewczynki-wpad┼éam tylko powiedzie─ç,┼╝e ┼╝yj─Ö,chudn─Ö i pojawi─Ö sie wieczorem- spadam do pracy * Moja mama powiedzia┼éa, ┼╝e nie na szcz─Öscie xd ale i tak nie by┼éo zle. wi─Öc posz┼éam ponownie an doktor stwierdzi┼é, ┼╝e boli obok g├│rna 6-tka i trzeba rozwiercic i zatru─ç i tak tez zrobi┼é posz┼éam do domu i bola┼éo dalej ale jak!!!!!!!!!!!!!!!!!
dziekuje i pozdrawiam.
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.allegro.pl/item99610794__spodnie_b razowe_skoro_podobne_.html
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
choroby uciekaj─ůce diagnozom medycznym i nie poddaj─ůce si─Ö terapii farmakologicznej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Grubsza tez moze wygladac znacznie mlodziej wlasnie dzieki duzo mlodszej twarzy niz maja rowiesniczki, mimo ze sama jej figura nie sprawia wrazenia mlodzienczej.
[link widoczny dla zalogowanych]

Mo┼╝e si─Ö myl─Ö, ale co┼Ť takiego s┼éysza┼éam.
[link widoczny dla zalogowanych]
Proponujemy rozwi─ůzanie dla tych rodzic├│w, kt├│rzy nie doczekali si─Ö miejsca w przedszkolu dla swoich pociech, nie sta─ç ich na pensj─Ö dla niani czy te┼╝ po prostu zale┼╝y im na tym, by zapewni─ç dziecku mo┼╝liwo┼Ť─ç aktywnego sp─Ödzania czasu a nie biernej opieki. Pisz─Ö ksi─ů┼╝ke.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdrowionka [link widoczny dla zalogowanych] mia┼éa tak kt├│ra┼Ť?
ja mam na imie Nikoletta w zdrobnieniu Nikol Nikola Nikolka jak tam sobie wolicie i jeszcze nitk nie smial sie z mojego imienia wlasnie kazdemu sie to podobalo mam 17 lat i nie zgadzam sie z wami komletnie ze jesli ktos nazwie swoje dziecko jakims zagranicznym imieniem to jest z plebsu;] moja mama jest wyksztalsona madra tato ma wlasna firme i wyksztalocny tez jest i jakos z plebsu nie pochodze fakt ze teraz co raz wiecej Nikol na ulicy czasem tak ide i ktos wola Nikola ja sie odwracam a tam taki maly szczyl do matki leci ale wczesniej nie bylo ono takie popularne a Wy wszyscy co tak nasmiewacie sie z tego imienia pewnie sami macie jakies takie pospolite no dajcie spokoj jak mozna dziecku dac na imie Dobromir pomyslowy Dobromiry yy:] i chyba my mlodzi lepiej wiemy ze w kregu mlodziezy bardziej takie imie bd sie podobac i nikt sie nie bd smial niz jakas Wiesia Czesia zegnam 6 weidera cwicze juz drugi raz, co prawda za pierwszym razem nie skonczylam calej serii ale efekty byly baaaaardzo duze, teraz jestem dopiero na 4 dniu, nie moge sie doczekac efektow, dziewczyny damy rade Na teraz , co moge ci poradzic- zadbaj szczegolnie o wyglad....ladne wlosy to podstwa, jakies fajne ciuchy (drugi problem= w polsce ciezko o ciuchy dla mlodych z nadwaga, a za granica tego pelno...) Pozdrawiam. relaksacyjny120zł(90-120min)j/w [link widoczny dla zalogowanych]
Link z foto [link widoczny dla zalogowanych] Ja coprawda nie na Adkinsie ale dietkuje i waga pomalutku, ale Na mnie chyba LIDA nie dzia┼éa.Dzisiaj wzi─Ö┼éam 9.Na pocz─ůtku te┼╝ mia┼éam r├│┼╝ne skutki uboczne jak: 2 razy dziennie my┼éam w┼éosy, ┼╝eby mi ta ciemna farba szybciej zesz┼éa. Nie chc─Ö aby moje dziecko,kt├│re jest dla mnie najwa┼╝niejsze na ┼Ťwiecie mia┼éo do mnie w przysz┼éo┼Ťci ┼╝al,┼╝e w jaki┼Ť spos├│b ta ca┼éa sytuacja spowodowa┼éa,┼╝e ┼╝y┼éo mu si─Ö gorzej,┼╝e przez swoje niezdecydowanie czy tch├│rzostwo zmarnowa┼éam najlepsze lata jego ┼╝ycia!Jego kontakty z ojcem s─ů coraz gorsze a w┼éa┼Ťciwie to nie ma ich wcale. Natomiast za kr├│tko trwa stosunek od 1 do 2 minut, a za d┼éugo od 10 do 30 minut. [link widoczny dla zalogowanych]
Czy sa jakies prywatne wizyty???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Baci e
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie do┼Ť─ç, ┼╝e kolor zosta┼é tak samo czarny jak by┼é przed wizyt─ů, to w┼éosy by┼éy tak zniszczone, ┼╝e wyda┼éam fortune ┼╝eby je zregenerowa─ç.
Dodam,┼╝e to pierwsza w moim ┼╝yciu farba jak─ů na┼éo┼╝y┼éam z czystej ciekawo┼Ťci.
To tyle - z niecierpliwo┼Ťci─ů czekam na odpowied┼║.
[link widoczny dla zalogowanych]
na okres.
[link widoczny dla zalogowanych]

hmm a ja chodze juz od jakiegos czasu do Denique :] [link widoczny dla zalogowanych] mowi im ze chce podciac konce i scieniowac tyl, a oni scieli na krotko moje piekne loki, jeszcze mi nie odrosly, nienawidze ich
Ja mam kolczyk w p─Öpku. Ja mam dzisiaj takiego lenia, ze nawet stos garow w zlewie mi nie przeszkadza. Czy trzeba i┼Ť─ç do jakiego┼Ť konkretnie fryzjera czy wszyscy s─ů tam dobrzy?? Dobre koszulki ma diesel, firmy sportowe, ale te┼╝ kiedys znalaz┼éam w hipermarkecie w koszu za 5 z┼é tiszert, kt├│ry wytrzyma┼é wi─Öcej ni┼╝ inne dro┼╝yzny. Czy moze to by─ç podra┼╝nienie lub reakcja alergiczna czy mo┼╝e to jakie┼Ť zapalenie? [link widoczny dla zalogowanych]
Najlepiej ┼Ťpiewam JA!!!! Niestety - w┼éa┼Ťnie weekendy sa najgorsze dla diety pozdrawiam wszystkich serdecznie, a temu palantowi, ktory sie smieje, ze rece trzeba uciac..┼╝ycze, zeby raz nie przespa┼é ca┼éej nocy z powodu tak g┼éupiej rzeczy. Mi niestety nie wystarczyl rok na poslugiwanie sie jezykiem bez wiekszych problemow i tak, aby czuc sie na silach zeby szukac prace. Oczywi┼Ťcie nikt za to nie odpowie. Barbe - jab┼éko + banan + woda ok.. wie ktos cos na ten temat????
Mysza - Jesienna mam ju┼╝ pisa┼éa ┼╝e na parkowej nie bior─ů pacjentek z ulicy..trzeba u nich pojawi─ç si─Ö wcze┼Ťniej na tzw wizycie kwalifikacyjnej...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No w┼éa┼Ťnie p├│┼é godz temu kocha┼éam si─Ö z M─Ö┼╝em ( sta┼╝ ma┼é┼╝e┼äski 6 lat ).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Bra┼éam kilka lat temu tabletki na to paskudztwo ale przestalam postanowilam walczy─ç sama Bywaj─ů d┼éugie okresy ┼╝e ┼Ťpi─Ö jak suse┼é ale ...statnio zn├│w nie mog─Ö spa─ç zdarza sie ┼╝e le┼╝e do rana przewracam si─Ö z boku na bok straszne Najgorszy p├│┼╝niej jest ten b├│l glowy,brak ochoty do czekokolwiek,stan depresyjny
[link widoczny dla zalogowanych]
Mimo to codzien musze do kibelka. Chcia┼éabym spali─ç tkank─Ö t┼éuszczow─ů na brzuchu.
poczytalam troche, mialam juz zele, akryl przez wiele lat, mam mocne pazurki, pytanie:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a tak pytanie z innej beczki:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czy to mozliwe, ze ciaza jednak??? [link widoczny dla zalogowanych] Napisa┼éa ten tekst chyba osoba kt├│ra nie przyk┼éada wi─Ökszej uwagi do porz─ůdku, odwala cha┼étur─Ö i jest tak leniwa do granic mo┼╝liwo┼Ťci, ┼╝e NIGDY W ┼╗YCIU NIE ZDA┼╗Y┼üO JEJ SI─ś UPRA─ć FIRANEK
Przecie┼╝ tam o┼Ťwietlenie, ani dobry fotograf ich nie zretuszuje, patrz─ů na nich miliony telewidz├│w. Uratowa┼éa mi w┼éosy i z tego co jeszcze zosta┼éo na g┼éowie zrobi┼éa cudown─ů fryzure. no i co? DZIE┼â SI├ôDMY: To co powiedzia┼é Ci pra┼éat na pewno jest prawd─ů ale nie odnosi sie chyba do ka┼╝dego, wiadomo- nic nie jest tak samo- ale ja bede stara┼éa si─Ö ┼╝yc jak najlepiej , brac ┼╝ycie gar┼Ťciami, z Bogiem i przy Bogu i z tym, co On mi da- a mam nadzieje, ze mi w dalszym ┼╝yciu pob┼éogoslawi....modl─Ö si─Ö o to i staram si─Ö robic tak, zeby na to zapracowa─ç. [link widoczny dla zalogowanych]
Ale to bylo po jednym nieudanym interview, gdzie niby odpowiadalam dobrze, ale nie podpasowalam. jak czesto nalezy go wykonywać ? te historie nie sa wzssane z palca,, nie twerdze ze kazdy Turek jest taki sam,,ale wiekszosc z nich jest taka jak opisalam, jezeli Turek sie dowie ze w poblizu jest Polka traktuje to jak zaproszenie do fajnej zabawy, wiedza ze Polki leca na brunetow z ciemnymi oczami,, szczegolnie takie ktore przyjechaly 1 raz do obcego kraju,, Polki wsrod Turkow uwazane sa za najlatwiejszy towar do zaliczenia,,skad wiem? opisalam problem i kazal zrobic emg . Ale najwazniejsze, ze masz blisko ukochanego czlowieka i cale zycie przed soba Atkins ieta doktora Atkinsa na długie życie Najpierw przez 2tyg pijesz spalanie, pozniej przez tydzien oczyszczanie, a nastepnie stabilizacja
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
przewrazliwiona jestes
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jak co┼Ť to piszcie na maila
Ja bym Ci zaleci┼éa p├│j┼Ťcie do sauny.


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Abada KoÂcian Strona G│ˇwna -> Treningi Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
phpBB (C) 2001, 2005 phpBB Group
Theme Retred created by JR9 for stylerbb.net & Programosy
Regulamin