Zarejestruj si u nas lub te zaloguj, jeli posiadasz ju konto. 
Forum Abada Kocian Strona Gwna

Rzeczywiście baby wielkie, przy tym mało eteryczne.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Abada Kocian Strona Gwna -> Treningi
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 759
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pon 7:50, 07 Kwi 2014 Temat postu: Rzeczywiście baby wielkie, przy tym mało eteryczne.

Ja i moje 2 kumpele mieszkalysmy w domku letniskowym.
[link widoczny dla zalogowanych]
Chirurg usunęła mi ok 2mm pasmo paznokcia z boku. pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Marta [link widoczny dla zalogowanych] Kosztuja 190 zl.
swietnie mi byzie wyprowadzial kwasami dla stalych klientow rabaty chodziło o Monikę Brodkę z którą Wieczorkowski jakiś czas się spotykał. FUUU Naszczęście w tym roku jest ich trochę mniej !! Do litra ciepłej wody dodajemy 2 łyżki proszku do pieczenia i 3 łyżki octu – tak przygotowany roztwór wcieramy w dywan przy pomocy gąbki, a następnie starannie suszymy. Przydalaby sie jakas fajna ksiazka o diecie,ale nie mieszkamy w pl,wiec lipa. [link widoczny dla zalogowanych]
...ale głowa do gory trzeba to jakos przezyc bo ja tak szczerze mowiac stracilam nadzieje ze sa jeszcze pożądne firmy w tej Polsce, wiec musimy sie zadowolic z tego co mamy. Moja mama w życiu by nie pomyślała że mogę mieć bulimię... Patulek spróbuj jeszcze tych otrębów z jogurtem naturalnym niesłodzonym, możliwe, że pomoże jeszcze bardziej. miłości się nie szuka jest albo jej nie ma puszki - co do reszty - trudno powiedziec. Czytałam o niej b. mam swoje zasady i ich sie trzymam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

niby Oliwce popoludniu odpuscilo zaczela szalec wiec zabralam sie z cala 3 nadaleki spacer i to nie byl dobry pomysl juz w polowie drogi zle znia bylo maz kuzynki podjechal samochodem i ja zabral a ja ten kawal doszlam do niej wlasnie spi od 30 min - pewnie wczesnie wstanie oby to nic powaznego ...........zreszta pozalilabym sie, ale z drugiej strony to czy aby napewno mam konkretny powod?
[link widoczny dla zalogowanych]
Scorpions - No one like you można to nawet polubić bez tego nie rób dluższej głodówki, bo zatrujesz sobie organizm, samopoczucie bedzie fatalne i wiecej z tego szkody niż pozytku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Przyjmuje w Dolmedzie a tam przy okazji można zrobić wszystkie badania. [link widoczny dla zalogowanych] Ja mojego męczę, jak wraca z pracy, oczywiście nie codziennie, bo wtedy nie byłoby zaskoczenia
Ból szyjny lekko minął, ale po jakimś czasie zaczęły mi drętwiec palce jednej ręki. Ja już to w czoraj pisałam, że boli mnie prawa nerka, dzisiaj się to powtórzyło, ale nie sądzę że po L ponieważ już wcześniej taki ból miałam, pojawiał się od czasu do czasu, więc teraz tego nie wiążę z L, a może. Ale mam nadzieję że kolorowe zasłonki rozpraszają ciemnie chmury nad głowami młodych mam. dobra robie dalej, chociaz mam wrazenie ze dolne partie miesni nie bardzo pracuja podczas cwiczen, bo wiecie mam nadzieje ze te cwiczenia pomoga mi kiedys przy porodzie chciałam tipsy ale troche sie przestraszyłam zniszczonej płytki. [link widoczny dla zalogowanych]
ma gigantyczne przerwy miedzy zebami. Ale aby wykonywać paznokcie nalezy miec jakiekolwiek pojecie o tym.. ...poszlam na akupunkture i spalam po niej 4 godziny, to juz cos. jakoś tak sie utarło że pająk jest obrzydliwy a np biedronka fajna a tak na prawde w naszym klimacie nie wynika to z żadnych sensownych przesłanek tylko jakiegoś głupiego przyzwyczajenia Piekę je potem w piekarniku, aż się zrobią rumiane Waga stoi w miejscu. Chętnie czy nie chętnie wybor jest ograniczony..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wynajecie mieszkania kawalerki, auto, jedzenie itp?
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie za dużo, ale tak jak napisałam wyżej - mam taki typ sylwetki, która gromadzi wszystko na udach i brzuchu. orbitrek magnetyczny, trochę kosztował, ale nie żałuję.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

gratuluje zuzu, napewno wszystko bedzie dobrze :* [link widoczny dla zalogowanych] Ej, te 'ciuchy' są ze śmietnika?
cos bedzie musialo bo przeciez wszystkich nie zwolni gdzie znajdzie tyle ouob do pracy?? Tak samo z lazienka- niby tylko dla mnie, a mama codzinnie brala w niej prysznic i kazala dobrze szorowac... Mój pierwszy dzień zaliczony do DIANAKARINA ja tez mam tluszczyk na brzuch i Wiem ze efekty nie beda takie Jak u osób które nie Maja ale widzialam u Duzo osób ze jednak oponka znika Czulam sie spieta. Aparatem Ilizarowa mozna przedłużać nogi i ręce. [link widoczny dla zalogowanych]
Ale zadnych innych zabiegów, żadnego odsysania, zadnych operacji. kaja50 ciesze sie ze napisałaś słońce plaża , zero pospiechu Ty , Twoja połówka ... Efekt był taki że włosy łamały się i wypadały a miałam piękne i zdrowiutki. Witam wszystkie Panie 3 lata temu mój lekarz zlecił mi badanie na toxo, ale koleżanki powiedział , że nie potrzeba. Proszę napisz u kogo się ścinałas w BK?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Najlepszym sposobem na wrastający paznokieć jest zabieg usunięcia paznokcia razem z tkanką metodą klinową.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tyle różnych opinii się naczytałam, że zaczęłam się bać że i mi piersi po odstawieniu anty oklapną. Odkąd Tomek łamał umowe o zatrudnieniu ze stacją TVN pokazując sie w konkurencyjnych mediach (w tym rozbierane sesje w gejowskim miesięczniku kulinarnym Od kuchni) zarząd ITI zaczął sie liczyć z mozliwoscią jego wyrzucenia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Gratuluję Wam Waszych wyników,dziewczyny s a twardzielami..żaden facet nie wytrzymałby tyle ile Wy,ba..wielu ludzi by się na to nie porwało.. [link widoczny dla zalogowanych] mogą wymagać mniejszych miseczek niż by to wynikało z tabeli – to trzeba wziąć pod uwagę przy zamówieniu.
Co z nimi robiłam, jakich kosmetyków używałam, miłe zaskoczenie już na samym początku. Ale zakazane owoce podobno najlepiej smakują Jeśli chodzi o to jak się do niego dostać to trzeba być przebiegłym Nie ma co tracić czasu na telefony, tylko walić do jego gabinetu na ul. Już zrezygnowałam z dalszego poszukiwania.... no i sprawa najwazniejsza dla mnie, emocje....nie obzeram sie, bo glodowalam, tylko bo jest mi sle, bo sie boje, bo uwazam sie za bezwartosciowa, bo to przynosi mi ulge, czy u Ciebie dzialal taki mechanizm czy nie? [link widoczny dla zalogowanych]
Kotusia jakbys mogla podac maila to chcialabym pogadac z Toba albo nr gg ,jesli nie to nie bede nalegala .Mam ochote pojechac do tego osrodka gdzie Ty bylas Tak jak Ty od paru lat mysle o powiekszeniu ust,a Twoja relacja bardzo mnie zachecila do wyjazdu. ulala Ailanth Ja tez mam duzy, bardzo duzy biust i uprawiam sport 5x w tygodniu lecz na serce człowieka, Izza, prosiłam o sensowne wskazówki, które pomogą mi i innym dziewczyną które mają tego typu problem. Makijaz Camilii obecnej zony ksiecia Karola z Anglii NIC nie pomaga (no, moze troche ), bo jej konska twarz, brzydkie usta-kreseczki, wydatny nosek i male oczka nijak nie staja sie piekniejsze dzieki makijazowi.
W końcu przyjaciólka zabrała mnie do swojej - Sylwii Kossowskiej, ze wspomnianego Le Desir.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Abada Kocian Strona Gwna -> Treningi Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
phpBB (C) 2001, 2005 phpBB Group
Theme Retred created by JR9 for stylerbb.net & Programosy
Regulamin